Söndag är vilodag

har jag hört sägas. Men idag tänker jag ge mig ut till affären igen för att handla och enligt mina nya, fettsänkande, vanor tar jag en lång omväg till affären. Hem igen går jag raka vägen för någon måtta på toppformen får det ju vara. :)
Jag har ju varken bil eller körkort så jag får dela upp min storhandling på ett par vändor. Igår var det kött och fåge, tvätt- och städartiklar, mjölk och yoghurt som följde med hem. Idag blir det fisk, frukt och grönt, pasta och cerealier som åker i påsen. Sen är det bara att njuta av fyllda skåp och lådor.
Jag ska på möte med valberedningen i bostadsrättsföreningen idag också och efter det ska jag tvätta. Så ni ser, någon vidare vilodag blir det inte. Min förhoppning är att hinna med ett stavpass också.. men jag lovar inget.
Jag har, under hela helgen, försökt att komma på hur jag ska ändra min kost till det bättre och vet ni, jag har inte kommit på det än! Jag har till och med gjort en djupanalys och tittat på vitaminer, mineraler, balansen mellan omega 3 och 6, olika fetter o.s.v. ALLT ser jättebra ut... konstigt!
Så nu tror jag att jag lämnar över justeringen till min, halvt hysteriska, läkare i stället. Nu kommer han få något att bita i, tro mig! ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

hehe hoppas att du hittar något du gillar =) Mr.Svensson tex. är en jättebra sida =)

2009-02-01 @ 10:11:45
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Lina

Ush va jobbigt! Jo de värsta tycker jag ändå är hur hungrig man blir hela tiden av de..

2009-02-01 @ 10:19:35
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0