...

Samma människor som tidigare häcklade mig för att jag är så vit, trots solskenet som var, häcklar mig nu för att det regnar under min semester.
Vad gör det, jag kan vara inne hela dagen om jag inte vill bli våt, eller också kan jag välja att gå ut i regnet och mysa till det med en värmande kopp när jag kommer hem. Eller varför inte värma sig med en sluring varm glögg i stället? Jag gör ju som jag vill, jag är ju ledig!! ♥
Nä, då är det värre för dem som arbetar nu, de måste ju ut oavsett väder.
Föresten så behöver svamparna i skogen vatten och jag ser fram mot många plockade kantareller och andra svampar i år. Redan igår plockade vi kantareller så det räckte till en underbart god kantarellrisotto! Hade inte batterierna i kameran tagit slut så hade jag frestat er, men det får bli en annan gång, lovar!





Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gott med kantareller!

Skönt att ha semester, det har jag med ;D

2009-07-07 @ 09:22:43
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0