Fredagsmys

Tänk att det redan är fredag. Veckan har gått så fort men det är väl så det är när det är semester. ☺

Nästa vecka ska jag göra ett inhopp på jobbet men sen är jag ledig i en och en halv vecka igen. Skönt!

Jag trivs verkligen hemma och skulle vilja vara det mycket mer än vad jobb och lön ger utrymme för. Jag trivs med att fixa och dona hemma, lika mycket som jag trivs med att ha tid till att fixa och dona med mig själv. Röra mig mycket, shoppa nyttiga saker, experimentera i köket o.s.v. Jag är nog inte gjord för att arbeta egentligen.

Hur som helst, idag är det fredag och fredagar har tidigare betytt ostbågar och rödvin. Men den här fredagen tänkte jag göra något nytt. Lite gott att dricka tänker jag nog ta men det blir INGA OSTBÅGAR, inte ens "less fat" varianten. Det är nästan så jag känner mig lite nervös!!

Det där med fredagsmys började vi med när barnen var små och den äldsta är nu 17 år så många påsar blir det.

Något kommer det att bli och det där något kommer att bestå i fruktsallad med lite kesella med vanilj. Det ni!


Men först av allt ska jag ta med mig dottern ner till stan och shoppa...




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Mie!



Visst vore det roligt om det var Martin som låg bakom denna psuedonym?

Saken är ju den att vi inte ens vet någonting om hans skrivartalanger - han kanske är jättebra?



Hoppas att du får en härlig dag idag!



Kram Maria

2009-07-24 @ 10:23:44
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: therese

åhh och jag såg att dom troligen har det passet i den föreningen som jag ska börja i i höst!! ska verkligen testa :D:D

älskar när man knappt kan stå upp för man är så trött och svetten bara rinner! :D

2009-07-24 @ 10:28:15
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0