Rea, rea och rea

Nu har dottern och jag varit på stan. Som det brukar bli när jag är där med henne blev det en massa köpt i hennes storlek och inte så mycket åt mig. Inget i klädväg faktiskt.. men ett halsband hittade jag i alla fall.

På måndag kommer lön så då ska jag ta igen det, jag lovar. Är det rea i varje butik så har man inget annat val än att shoppa. Det står så, till och med, i lagen!



  Man blir hungrig av att shoppa så vi åt Indisk buffé så nu klarar jag mig nog hela helgen.


Vi avslutade dagens övningar med att hälsa på Elli, eller förlåt, Bill. Eller om det var Bull, jag vet inte så noga. Hur som helst så ritade Bill, eller Bull, ett fint hjärta på dotterns ena kind.














Kommentarer
Postat av: HE

NI har kul, jag tråkigt, du vet oförbärtliga!!!!

Bra deckare,

Den ..... gulsvarta faran

2009-07-25 @ 00:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0