Trot eller ej...

Efter middagen idag, lax och sallad, satt jag och funderade på om jag skulle ge mig ut i skog och mark. Jag funderade både länge och väl för beslutar jag mig för något skall det vara noga genomtänkt, så det så.
När så väl jag vägt för- och nackdelar mot varandra snörade jag på mig skorna och gav mig ut. Jag gick Vårdsätravägen ut mot Skaris och njöt av värmen och musiken i lurarna. Gick på rätt rejält, så där så det stramar skönt i både ben och bak.
Vände tillbaka och gick in i Vårdsätraskogen och började JOGGA! Jag gick och joggade om vartannat och jag säger att jag tränade intervallträning. Det låter ju så mycket tjusigare då, eller hur?!

Väl hemma hoppade jag inte över stretchingen utan stretchade som man ska och nu väntar duschen. Föresten, allt som allt var jag ute i en och en halv timme och det känns fint!


Fasen vad jag är bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- fan vad jag blev sugen på lax nu alltså!

2009-06-22 @ 21:26:17
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0