Idag blir världen en fjortis fattigare

Hurra för världens bästa Linda som fyller 15 år idag.

Idag ska vi fira ordentligt och så mycket mer än bara för att Linda blir 15 år även om det är stort nog.

Vi ska fira att hon blivit den underbara tjej hon är. En stark tjej som tror på sig själv, en rolig tjej om än med konstig humor, en kärleksfull tjej som älskar att gosa. Vi ska fira att hon är en helt underbar dotter helt enkelt, det och att hon just idag blir 15 år.

GRATTIS älskade unge, jag är så stolt och glad över att just du är min dotter. Jag fick den bästa!



Kommentarer
Postat av: Sannado

Hurrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hurrraaaaaaaaaaaaaaa

För Linda idag....snart kan jag lära dig att dricka öl som en riktig dam..ler förtjust

2009-03-18 @ 13:09:20
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: HE

Grattis, du får gärna vara med i SAIK



Hurraa från



Den gulsvarta faran

2009-03-19 @ 10:35:56
Postat av: Linda

Taackar :)

Å jag e nog lyckligast som har DIG till mamma <33

2009-03-21 @ 16:10:19
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0