Vem

VEM har beställt detta snöande? Jag frågar igen, VEM HAR BESTÄLLT SNÖ?? Jag ber denna människa att snabbt söka vård för det här börjar bli löjligt.

Julen är över, sportloven har varit och därför behöver vi ingen snö nu. Det är dags att släppa fram våren i all dess prakt.

Jag är ju ute och letar efter en vårkappa och när jag hittar den så vill jag naturligtvis använda den, direkt. Då går det inte an att det snöar från alla håll och kanter!

Jag undrar också hur det kan bli snö på marken när det snöar från norr till söder och inte uppifrån och ner?



Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Jag vill också ha vår nu... :S

BeingTobbe.blogg.se



PS. Gratis reklam för din blogg och mer besökare - allt via tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-10 @ 10:29:48
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: HE

Min kära vän nu när du är tillbaka på jobbet

så är snön ute och du inne, så njut av oss alla på

jobbet som får rå om dig.



Din ödmjuka arbetskamrat som inte nämner Bry.......

2009-03-10 @ 14:27:21
Postat av: Sanna

Jag tror att det är den där HE som har beställt eländet....

2009-03-10 @ 18:10:16
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0