Idiotbeteende

Igår var en bra dag. En dag då det var ett härligt väder ute, en dag då jag började dagen med en dryg timmes promenad och ja, jag mådde jättebra av det.
Dagen fortsatte med lite städning och tvättning här hemma och jag mådde bra då också.
På kvällen tog jag med mig mina barn och tittade på Guitar Hero Championship 2009 och där var det ett jäkla ös och jag mådde som en prinsessa.
Båda barnen skulle sova hos vänner under natten och jag skulle alltså bli ensam hemma. Jag TYCKER det är skönt och jag njuter av mitt eget sällskap men det som stör mig är att jag njuter tillsammans med en påse ostbågar!
Jag har, så länge jag kan minnas, alltid varit överförtjust i ostbågar och ätit det varje gång jag har ägglossning och så långt kan jag väl vara med. Men nu, nu märker jag ju att jag ska ha dessa jäkla bågar när jag ska njuta ensamheten också. Vad är det för dumheter? Det är ju inget annat än ett stört beteende och det beteendet ska bort nu direkt! Jag mår ju inte ens bra av att äta dessa jäkla bågar. Jag blir urdålig i magen dagen efter... känner mig nästan bakis och mår lite illa. Tror ni att det är något jag tänker på när jag sitter där med handen i påsen? Naturligtvis inte... förträngningsmekanismen är urstark!
Så därför säger jag, bågarna jag åt igår är de sista bågarna på mycket lång tid. Mycket, mycket lång tid!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet precis hur det är med dom där ostbågarna, jag är precis likadan. Men i fredags så handlade jag hem en massa olika frukter och gjorde fruktsallad i stället. Jätte gott. MEN INTE ÄR DET OSTBÅGAR INTE!!!...saknaden är enorm. Sluta röka är ingenting jämfört med att sluta med ostbågar....DET VET JU ALLA....å när man e febrig som jag så borde man FÅ äta ostbågar..så de så....Sa flickan och tog en melon.

2009-05-03 @ 10:12:26
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0