Slit och släp inför konfan

Oj, vad jag har slitit och stått i för att göra allt klart inför dotterns konfirmation. Jag har handlat, inte bara en gång utan två. Jag har städat, jag har tvättat och dessutom bakat en massa pajer.
Mitt i allt har jag varit en sväng på astmakontroll med sonen, allt såg bra ut.
Som sagt, i morgon ska dottern konfirmeras och det ska ju firas stort, därav allt sjå! Ni undrar kanske varför jag är så ensam i mitt sjåiga. Jo, det är så att fadern behagar att utebli, han har annat att göra och dessutom är han sur för att han fick inbjudan så sent!! Herre gudars, när blev man tvungen att skicka en inbjudan till en biologfader? Jag tycker nog att han också borde ha märkt att hon gått och läst ett bra tag.. men tydligen inte.
Tack och lov kommer en annan fadersfigur flygande från Övertorneå för att fira dottern, det tackar vi för allihopa och allra mest dottern förstås!

Vad säger ni om köttfärspaj, ost- och skinkpaj, skaldjurspaj och, till sist, en västerbottenostpaj med färsk sparris. Smaskigt va?!



Kommentarer
Postat av: Veronica

mmm, ser gott ut =)

Sen är ni bjudna över hit den 24 också då !

Kram !

2009-05-09 @ 00:13:44
URL: http://brunettveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0