Nu vankas advent och jag älskar det

Ja, jag erkänner, jag har en adventsdiagnos på ett par eller fler bokstäver.
Jag är galen i allt pysslande, bakande, städande och mysande inför advent, lucia och jul. Så är det och så kommer det förmodligen alltid att vara.
Det är inget jag slarvar med utan jag går in för uppgiften på största allvar. Tack och lov låter familjen mig hållas. Ja, de som inte lider av samma störning det vill säga. De är med och donar och njuter.
Som sagt, det här är allvarliga saker och för att jag inte ska missa något så har jag gjort en lista. Ja, ni såg rätt, jag har gjort en L I S T A!
Jag har redan hunnit bädda rent, tvättmaskinen går och det är nu dags att ta tag i fönstertvätten.




Kommentarer
Postat av: Maritha

Så mysigt det låter. Ha en mysig första advent

2009-11-28 @ 10:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0