Outfit vs. dagens kost

Det är många som presenterar dagens outfit, inte jag! Jag tycker det är så trist att se vad folk (fjortisarna) har på sig om dagarna.
Nä, jag kör hellre med dagens kost. Dels tycker jag om att prata svenska, svensk som jag är och dels måste kosten vara bra för att resten av dig ska vara bra. Äter du inte en bra kost kan du heller inte komma i vilken outfit du vill! ☺

Så, dagens kost så här mitt på dagen bestod i en sallad, en matig sallad gjord på: Matvete, bönor (jag hade cannellinibönor), sallad, tomat, gurka, räkor och lite feta. Allt som allt landade det på 390 kcal. Mycket mat som ”kostar” lite, kan det bli bättre?




Kommentarer
Postat av: HE

Imponerande, trevlig Helg



Den osunda gulsvarta faran

2009-11-06 @ 17:31:28
Postat av: Anonym

Kan du komma i vilken outfit du vill?

2009-11-06 @ 22:45:03
Postat av: Jag

Japp du "anonyma" det kan jag! Kan du??

2009-11-07 @ 09:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0