Måndag igen

Då har helgen svischat förbi och måndagen är här igen. Den här måndagen känner jag mig lite småkrasslig, fryser och snorar. Men skam den som ger sig. Med C-vitaminer och ett stilla mak ska jag nog klara mig den här gången också. *peppar, peppar, ta i trä*
I kväll ska jag på 90-års kalas minsann och då går det inte an att vara trött och krasslig. Nej, det är inte jag som fyller 90 år, det är SKTF 011 som gör det.
Då blir det stor baluns på UKK med trerätters och underhållning, inte illa.
Återkommer med lite fackligt skvaller och bilder i morgon.. nu vankas det jobb!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Krya på dig. Själv är jag hemma och är sjuk...och har det tråkigt

2009-10-19 @ 13:36:54
Postat av: sanna

Du bara roar dig du..

2009-10-20 @ 18:16:01
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0