...

Idag har jag fått svar på varför jag har mått som jag gjort. Varför jag känt mig stum och trött i kroppen, inte orkat något eller ens haft lust att göra något. Sist men inte minst så vet jag varför jag har känt mig på gränsen till deprimerad... Mina sköldkörtelhormoner har varit åt helvete ett tag tillbaka och nu ska jag dubbla min medicin!
Det känns så skönt, otroligt skönt, att det var något medicinskt som låg bakom. Därför går det ju att ordna till det på ett lätt och enkelt sätt.
Jag är evigt tacksam att jag böt vårdcentral, skippade skiten i Gottsunda och valde Samariterhemmet i stället. Jag säger som i reklamen. Vilken skillnad!!!
Äntligen fick jag en doktor som tog mig och mina problem på allvar, han undersökte mig noga och pratade med mig länge. Förhörde sig om hur jag hade det nu mot hur jag haft det tidigare.
Att han dessutom var skitsnygg sved inte alls det heller!
Nä, nu ska jag bara njuta av mitt nya liv. Ett liv där jag inte alls var puckad utan hade knas på mina hormoner. Weeho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0