Fest i dagarna tre

Idag händer det grejer vill jag lova. Dottern packar för att ta sig till Reggaefestivalen. I år har hon och Elli bestämt sig för att köra hela racet med tredagarsbiljett och camping. Så nu håller vi tummarna så vädret blir bra!

Sonen håller som bäst på att göra sig redo för att bege sig ner till stan och klippa sig. Han måste ju vara fin när hans kärlek kommer hit och stannar över helgen.
Välkommen hit Isabelle!

Jag och maken gör oss redo för att ta oss ner på stan för att hämta ut vårat inträde till festivalen. Dock tänker vi inte tälta där, det är åtminstone jag alldeles för bekväm för.

Vad som händer sedan har jag inte en aning om. Men jag är säker på att det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0