Jag buzzar

Jag är en Buzzador. Det betyder att jag får hem olika produkter som jag ska testa, sprida ut till mina vänner på olika sätt för att sen återkomma med en recension om just den produkten eller tjänsten.

Nu senast fick jag hem ett paket med flingor från Wasa. Närmare bestämt Wasa 4 Crisp Mix, en naturell och en med äppelsmak. Att de dessutom är nyckelhålsmärkta passar en kostrådgivare perfekt.

Jag fastnade för dem direkt, de är krispiga och goda. Speciellt äppelvarianten tillsammans med vaniljyoghurt var riktigt gott. Den naturella var god den också men bäst tyckte jag om den med äpple i. Mina vänner som smakat flingorna tycker också om dem. Det är ingen som varit missnöjd, inte hittills i alla fall!

Vill du också bli en Buzzador?
Följ då den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är marie_karlstrom)

Vill du veta lite mer först så kan du följa den här i stället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0