Anmäld

Nu har jag anmält både mig och dottern till Vårruset. Jo, jag vägrar skriva något annat än Vårruset trots att de själva gör det, så det så!
Hur som helst, nästa måndag ska det springas, joggas, gå eller lunkas runt i skog och mark. Själv väljer jag att mixa gå och jogg och räknar med att kunna starta när den första ur springgruppen kommer i mål! :)
Något som jag blir ålderdomligt tjurig över är folk som vägrar starta i den grupp de borde. Det finns de som lunkar, med eller utan barnvagnar eller stavar, men startar i joggargruppen. Så trist, det är ju bara en kul liten "tävling" och inte blodigt allvar.
Det jag blir tjurig över är att det bildas proppar och köer bara för att folk inte kan rätta in sig i leden. Det är så trist att jogga iväg ett par hundra meter för att köa i fem minuter!
Men hur som helst, nu är jag anmäld och det ska bli kul att lägga ytterligare en medalj till samlingen. Dessutom bor mina föräldrar i närheten av KAP och de har lovat att bjuda på en liten grillstund efter loppet. Skjuts hem också för den delen och det lär vi nog behöva både dotter och jag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är också anmäld, mina kollegor skyllde på att dom ville ha picknick-korgen. Såååå vad gör man inte för lagandan. SUCK!!!!

2010-05-16 @ 12:50:33
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0