...

Nu är det lördag och dags för ett spinningpass. Det blir samma sak som förra lördagen, först  intro och efter det ett 55-minuterspass. 
Dotter har som läxa i idrott att spinna och hon går med mig idag, därav ytterligare ett intropass. Inte nog med det, bästa kollegan, vännen och träningssällisen ska också med.
Jag ser fram mot spinningpasset med skräckblandad förtjusning. Jag vet ju redan på förhand hur otroligt jobbigt det här passet är!
Jag har inga planer på att genomföra passet precis som instruktören för det orkar jag inte än. Men mitt mål är naturligtvis att genomföra ett pass precis som de andra gör.
Den dagen det sker ska jag, om jag fortfarande tycker om spinning, köpa mig både spinningskor och byxor. Tills dess sliter jag vidare, tänker på andningen och älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0