Morgonstund...

Idag började jag dagen, veckan och året med ett riktigt tungt pass på gymmet. Jag gjorde en riktig genomkörare av hela kroppen och det kändes riktigt skönt.
Jag har skrivit om det tidigare men jag skriver det igen, det är superskönt att ”vakna” på gymmet.
Missförstå mig rätt nu. Naturligtvis vaknar jag hemma, äter min frukostgröt för att sen klä mig och åka in till gymmet.

I morgon är det dags igen men då är det ett konditionspass jag ägnar mig åt. Jag har funderat på att köra 4 x 15 minuter på olika konditionsmaskiner. Alltså 15 min cykling, 15 min helvetesmaskin, 15 minuter rodd för att avsluta med 15 minuter löpband.
Jag har tänkt göra så för att jag tycker att det är urtrist att nöta på en och samma maskin i en timme. Jag fixar det men det är träligt som fan.
Nåväl, jag kör passet och utvärderar under morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-03 @ 16:43:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0