Go with the flow...

Idag har jag alltså varit på mitt livs första Yogapass och jag lovar, det är absolut inte det sista! 
Det var otroligt skönt under passet. Naturligtvis var det skitsvårt att hänga med i allt men jag gjorde mitt bästa och hade inga högra krav alls på mig.
Jag inser ju att det tar lång tid att få till allt så det sitter och just nu räcker det med att lära ställningarna.

Allt har sin tid, yoga likaså!

Hur som helst, jag är glad att jag äntligen fick kraft och mod att gå på passet och jag ångar inte en sekund.
Nu efteråt känner jag mig varm i kroppen. Jag känner mig också smidig, rörlig och på något vis har bröstet öppnat upp sig för andningen är djup och skön. Eller också är jag bara mer medveten om den just nu, vad vet jag. Det spelar mindre roll om det verkligen är så eller inte, jag mår bra och det är huvudsaken.

 

 

Det här har jag gjort idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0