Gymglamour

När jag gymmar, spinner eller går på pass tycker jag att det är kul att vara snyggt klädd. Jag vet att ingen mer än jag bryr mig om det men å andra sidan så klär jag mig för min skull.

Jag skulle aldrig träna i en urtvättad t-shirt, om andra gör det spelar mig ingen roll alls, men jag skulle aldrig göra det.

Det spelar ingen roll att jag ibland svettas som en gris så mascaran rinner av mig så jag blir randig i ansiktet, huvudsaken är att jag är snyggt klädd.

Jag gillar träningskläder, gärna färgglada träningskläder även om det mesta trots allt är svart. Jag skulle kunna handla ihjäl mig på träningskläder, det är så superkul. Men nu börjar det bli lite brist på ”vanliga” kläder här hemma och jag borde ge mig ut och shoppa lite snyggt till i vår. Men känner jag mig rätt så kommer jag hem med kassar från ett par sportbutiker.

Men nu i veckan måste jag ut och shoppa vårkläder. Jag ska ju till Bryssel och där är det vår nu har jag hört!

 


Kommentarer
Postat av: Maritha

Hej! Hoppas du är helt ok. Hur har det gått... blev Blossom Tainton din personliga tränare eller? Det vore ju kul om det blev så... Kram

2011-03-27 @ 10:01:16
URL: http://marithalp.blogg.se/
Postat av: Mie

De rackarna har skjutit på anmälningstiden till den första april. Men jag har inte hört något än men jag håller fortfarande tummarna! :)

2011-03-28 @ 07:19:58
URL: http://mies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0