♥ Till mig ♥

Jag vet att jag är en riktig skönhet eller så
Om du lämnar mig kan jag det inte förstå
För jag har allt att ge dig som ingen annan har
Jag är jätte särskild men's du var ett tag rar

Aldrig ska jag sluta älska mig
Jag är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att jag ska hålla fast vid mig
Att jag är där för mig som jag är där för mig
Jag ger inte upp

Livet är en gåta
Jag är gåtans svar
Allt annat må försvinna om jag blott stannar kvar
För också när jag tvivlar det känns som allt är slut
Jag sjunker inte ner i hjälplöshet för jag kan hitta ut

Aldrig ska jag sluta älska mig
Jag är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att jag ska hålla fast vid mig
Att jag är där för mig som jag är där för mig
Jag ger inte upp

När jag klantar mig
När jag sviker mig
När jag sabbar och förstör
Finns jag kvar ändå
och jag tror för två
För jag vet vad jag gör
Ja, vad jag än gör

Aldrig ska jag sluta älska mig
Jag är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att jag ska hålla fast vid mig
Att jag är där för mig som jag är där för mig
Jag ger inte upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0