T.G.I.F

Det är inte klokt vad veckorna går fort. Jag hoppas bara att inte helgen går lika fort!

Idag ska jag bunkra upp hemma så jag slipper gå ut i kylan något mer. Det ska ju fortsätta snöa och blåsa och det är absolut det västa som finns, snö och blåst alltså.

Slår väderprognosen in så tänker jag inte gå ut en enda gång i helgen utan bara vara inne och ha det gott. Jag börjar njuta redan efter lunch idag, för idag är det en kort dag!

Sen fortsätter jag att njuta schlager och till slut en lugn söndag. Så ser det ut för mig den här helgen.. men nästa helg blir det än mer njuta, det lovar jag!



Fast det finns de tokskallar som tycker det är kul med snö! ☺


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack å lov finns schlager som värmer!!!!

2010-02-19 @ 11:36:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda

Men nuuu vill jag ha sommar!!! :O:O :D:D:D:D

Vi åker till Thailand!!:D

2010-02-19 @ 17:39:47
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0