Avsked

Trots att jag och maken fick några extra dagar tillsammans har tiden gått alldeles för fort! Nu är han på väg till Övertorneå igen och det är inget jag skriver med glädje.
Den här gången var det extra jäkligt att säga ”hej då”. Mycket jobbigare än tidigare och nej, jag vänjer mig aldrig!

De som tror och säger att ”det är bra att få längta lite efter varandra” har nog aldrig levt åtskilda en längre period. Högst en helg tippar jag på!

Det har varit jäkligt många gånger att leva åtskilda. Jag har fått se sidor av oss båda jag inte ens visste att vi hade från början.
Men som sagt, nu är det inte många avsked kvar för oss. Snart är han hemma igen, hemma på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge

2010-03-03 @ 23:41:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0