Ny idé

Idag när jag var in på pressbyrån för att värma mig en smula tittade jag igenom tidningsutbudet. Jag var ute efter en speciell tidning men nej, denne speciella tidning fanns inte.
Jag hittade tidningar i alla genrer, både möjliga och omöjliga.

Det fanns en uppsjö av PC-tidningar av alla olika slag.  Photoshop hade en egen tidning och X-box 360 likaså.
Det fanns tidningar som berättar om hur man ska göra för att få en fit kropp, hur man går ner i vikt eller upp i vikt.
Träningstidningar och mattidningar till förbannelse.
Vill man lära om djur och natur fanns det tidningar för det ändamålet. Hur man går tillväga för att bygga ett eget JAS fanns kanske inte men andra knep och knåp fanns.

Däremot fanns inte det jag letade efter så nu ska Karlström ge sig in i tidningsbranschen. Jag har folk kring mig som sitter inne med både sakkunskaper och annat som kan vara bra att ha. Men det är jag, enbart jag, som sitter inne med en bra idé.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0