Upp och ner, ner och upp

Jag tror jag blir galen, åtminstone blir jag otroligt trött!!
Igår kände jag mig mycket bättre till och med på gränsen till frisk. Tänkte fira det idag ute i friska luften.
Men inte då, det blir inget firande för mig inte. Idag är jag än mer tungandad, det svider i halsen igen och näsan är full... Jag blir galen!!
NÄR ska det här eländet få ett slut? Jag har varit sjuk en hel vecka nu och det är mer än nog.

Om någon av er sitter inne med en lösning... hör av er genast!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Usch stackars dig. Jag va själv förkyld bra länge,tog 2 1/2 innan jag va frisk. Snuvan va värst. Tyvärr har jag inga råd att ge dig... krya på dig. Kramizar

2011-04-10 @ 11:36:38
URL: http://marithalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0