Lång helg blir kort vecka...

Det skönaste med att ha haft långledigt är att arbetsveckan blir kort!
Den här veckan blir den än kortare av att idag är det bara halvdagsnärvaro på jobbet. Eftermiddagen ska tillbringas på Eklundshof minsann! Där ska vi ha kontorsmöte samt efterföljande middag och dans. Jag skippar dansen, det är inte riktigt min grej.
Någon mer rörelse eller motion än cykling t.o.r. jobbet blir det inte idag, tyvärr. Jag är riktigt sugen på att ta i igen.
Det är heller inte helt lätt att få till spinningen nu under sommaren. Även instruktörerna ska ha sommarledigt och passen är väldigt få… Det som är kul är att jag får träffa nya instruktörer. Men som sagt, idag blir det vanlig cykling till och från jobbet, en och en halv mil, typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0