Lunchspinning...

Nu har jag ÄNTLIGEN varit på spinning! Gudars så skönt det var att få ta i och svettas igen. Jag har verkligen saknat det!

Passet idag var otroligt bra. Det innehöll allt och hade ett bra flyt, en bra instruktör med andra ord. Det var en ny instruktör den här gången men jag får träffa henne fler gånger eftersom hon har lunchpasset på fredagar. Jippi!

Det är inte lätt det där med instruktörer. De är så olika till sättet och vissa passar mig bättre än andra. Dessutom är de så många att jag lätt glömmer bort vem som är vem och vilket pass som fungerade för mig. Därför har jag börjat göra små noteringar med namn och pass i almanackan så jag ska komma ihåg. Jag vill ju att det ska fungera… för snart ska bikinin på men det är en helt annan historia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0