TGIF

Sitter på jobbet och nej, det känns inte som om jag varit ledig i flera dagar. Jag sov så himlans dåligt i natt… maken snarkade och lät högt i sömnen. Dottern messade mig mitt i natten för att fråga om hon fick sova hos pojkvännen och sonen var bara borta!

Maken flyttade ut från sovrummet till slut, dottern svarade jag inte ens för hade jag sagt ifrån hade hon ändå inte kunnat komma hem eftersom bussen slutat gå. Sonen säger sig vara vuxen och jag är inte direkt orolig när han är borta över natten.

Så jag fick ett par timmars sömn till slut men pigg är jag inte!

Idag jobbar jag på som vanligt, spinner på lunchen och avslutar dagen liggandes i stadsparken på picknick.
The Ark har konsert i stadsparken och jo, jag tänker tjuvlyssna på dem… tjuvlyssna, sjunga med och sippa rosé. Kan det bli bättre än så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0