---

Nu börjar jag äntligen återhämta mig efter vårrusandet i torsdags. Visst har jag haft en aningens träningsvärk men det är inget mot allergin jag kände av efter loppet.
Det yrde pollen under hela loppet och med medicin i den vårrusande kroppen gick det bra. Men efteråt var det jobbigt, riktigt jobbigt. Under hela fredagen och halva lördagen har jag haft problem med ögon och näsa. Dessutom har jag känt mig rätt tungandad så helt kul har det inte varit. Men så är läget och det kostar att ligga på topp!

Nu är det söndag och inte vilken söndag som helst. Det är mors dag!
Men någon frukost på säng blev det inte i det karlströmska hemmet i år. Båda barnen är hos sina respektive. Därför satsar vi på en mysig eftermiddagsfika i stället…

Ha en bra söndag och grattis alla mammor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0