Äntligen tantgrupp...

Idag ska jag göra något riktigt kul, jag ska på prat och pyssel. Eller tantgrupp som också kallar det!

Det började med att jag och en tjej till, som jag f.ö. aldrig träffat, tjatade på vår gemensamma vän på fejan om att det var orättvist att hon inte hade tantgrupper när hon hade tjejgrupper varje vecka.
Vår vän är fritidsledare och det var alltså inget konstigt med att hon enbart hade tjejgrupper men vi gjorde vårt tjatande till en grej.

Nu har min nyvunna fejanvän sett till att vi ska ha en tantgrupp, eller pyssel och prat som hon kallar det. Vi är alltså några som ska träffas och pladdra en massa och pyssla med vad man behagar och vill under tiden.
Det ska i alla fall bli superkul att träffas, träffas på riktigt. För nej, jag har inte gjort det med någon förutom en, fritidstanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0