Det känns tryggt...

Tidigt i morse, långt innan klockan skulle ringa, vaknade jag av röklukt i sovrummet. Ni må tro att jag vaknade till rätt ordentligt. For upp men konstaterade snabbt att det inte brann inne, tack och lov. Det var alldeles grått ute av rök och jag såg att det kom en bit bortifrån vårt hus.

Lade mig igen och efter ett tag vaknade jag av att maken stod och pratade med en polis. Nej, han är inte pyroman!
Däremot så gick polisen runt och berättade att vår kvartersrestaurang har brunnit ner och att röken inte var farlig på något sätt. DET tycker jag var fint gjort av poliserna för vi är en hel del som bor i området så jag antar att det tagit hela morgonen att gå runt och berätta.

Så tack snälla polisen som tog sig tid att gå runt och informera,
det känns tryggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0