För jag har bara regn hos mig...

Så kom regnet även till oss här i Uppsala. Det började precis när jag hade sagt till maken att "det är bäst att vi går till lott nu, innan det börjar regna!!"

Tro inte att jag gnäller över regnet. Nej tvärt om, jag gillar det. Jag och barnen är lite allergiska mot pollen så vi har inte kunnat vädra hur som helst under dagarna. Men nu kan jag lova att både fönster och dörrar är öppna och det är så skönt!
Dessutom är jag en svampplockare av stora mått och nu riktigt hör jag hur svampen kommer att trivas.

Hade bara min tå varit bra så hade jag gett mig ut på en stavgångs- eller joggingtur nu när det är regnfräscht ute. Men jag vilar några dagar till trots att det snart är Vårrus... hoppas bara att min tå klarar av den halvmilen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0