Ingen träning planerad...

Ja, jag vet redan nu att min träning kommer att komma lite i skymundan den här veckan. Jag VET det! 
Sonen tar studenten på onsdag och det finns fortfarande en del att göra. Present är inköpt, kläder är köpta, och allt är planerat. Nu ska det bara shoppas ingredienser till det ätbara, leveransen från bolaget ska kånkas hem, det ska göras en massa godsaker, maken ska klippas och hemmet ska pyntas. Det enda jag inte har under kontroll är vädret, tyvärr! Jag har hört att det ska regna på onsdag!! Illa, riktigt illa!
Nä, nu har jag inte tid att sitta här. Jag ska ut och plocka bort blommorna som växer fritt ute innan maken går loss med gräsklipparen!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0