Spinner vidare

Idag har jag varit på ytterligare ett pass. Provade på en ny instruktör idag och jo, det fungerade bra idag också. Men jag har naturligtvis mina favvoinstruktörer och jag försöker gå på deras pass så mycket som möjligt.

Idag fick jag dock ont i vaderna efter att ha spinnat en kvart ungefär. Det stör mig som fasen att jag får ont för spinna är den roligaste motionsformen jag vet och jag tänker inte lägga av.

Jag har ätit bra under dagen, druckit rätt mycket vatten så det känns inte som om det är där det felar.

Jag använder mig av spinningskor och de sitter som de ska. Att ställa in cykeln kan vara knepigt och en liten ändring kan göra stor skillnad så vem vet, det är kanske där det felar.

Så passet idag var visserligen jobbigt men jag kände att jag kunde ge mer. Så därför kliver jag på cykeln i morgon igen. För skam den som ger sig, eller hur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0